Home / Erfarenhet

 

Jag som driver AB Brilliant och arbetar med metoden har flera års erfarenhet av att arbeta inom service- och tjänstesektorn både nationellt och internationellt. Jag har även många års erfarenhet som utbildare inom dessa områden.
­
Jag har arbetat för företag i Sverige, USA och Karibien. Några av mina tidigare kunder är; Hyatt, Grand Hyatt, Park Hyatt, Hilton, Adam´s Mark, Hotel Bel-Air, Grand Wailea Resort i Hawaii, Tommy Bahama samt Wayne´s Coffee.

AB Brilliant arbetar med en unik metod som har sitt ursprung i USA och har utvecklats av mig för svenska och europeiska förhållanden.

Jag som arbetar med metoden har tidigare bott närmare 10 år i USA där jag arbetade med dessa utvärderingar. AB Brilliant är det enda företaget i Sverige som kan och arbetar med metoden. I metoden granskar man kommunikationen, de anställdas inbördes interaktion, samt servicen till kunderna.

Vi erbjuder olika utvärderingspaket och skräddarsydda lösningar för just ditt företags behov.